Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Κάποιον μου θυμίζεις (part 7)

Κατευθείαν στο ψητό.

Αγαπητέ Τσάμπι Αλόνσο (ποδοσφαιριστής), μου θυμίζεις τον Μαρκ Γουόλμπεργκ! (ηθοποιός όπου κατά 90% θα παίζει τον σκληροπυρηνικό αστυνομικό)

ΤΣΑΜΠΙ
ΜΑΡΚ



Just face the trooth



(θα μπορούσα να βρω και πιο κατάλληλες φωτογραφίες)

Πραγματικά θεωρώ πως ο Τσάμπι δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα από τον δεν-σηκώνω-πολλά-πολλά-Γουόλμπεργκ αφού άνετα θα μπορούσε να πρωταγωνιστήσει σε μία υπερπαραγωγή.

Καλή ώρα.



ps: Αυτή η ανάρτηση θα έχει πετύχει τον σκοπό της όταν κάθε φορά που θα βλέπετε ταινία του Γουόλμπεργκ θα λέτε "hmm.. wait a minute!"





Share

8 σχόλια:

  1. Και εγω αυτο ειπα οταν το παρατηρησα.

    Οχι θεε μου οχι, δεν γινεται να μοιαζουν τοσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Partalia
    Ακομα καλυτερος τιτλος!

    @Προεδρος
    Η αναρτηση μολις πετυχε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. den kserw an toxeis balei se paliotero post. Alla moiazoun polu o Seann William Scott me ton mellberg.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eχεις πολυ δικιο. Oχι δεν το εχω βαλει σε παλιοτερο ποστ. Θα το βαλω ομως σε επομενο, ετοιμασου να γινεις διασημος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άμα είναι να γίνω διάσημος θα σου πώ και άλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...